Multumesc .

Te iubesc . Esti parte din mine . Vreau sa-mi fii tot timpul alaturi, si sa-ti fiu la randul meu. Sa stam impreuna, sa povestim, sa radem, poate sa plangem . Mi-ai fost alaturi cand mi-a fost mai greu, m-ai ridicat si m-ai facut sa fiu iarasi eu. M-ai trezit din somnul sperantelor senile. Dar m-ai si sprijinit . Ai fost mereu acolo pentru mine, cu orice, oricand, neconditionat . M-ai rasfatat si m-ai facut sa rad. M-ai facut sa plang de emotie, de fericire de cele mai multe ori. Ti-amintesti prin cate am trecut ? Eu da, niciodata nu voi uita. Imi doresc sa fii cu mine, sa fim pe veci impreuna si distanta sa nu ne mai separe. De fapt, banalii kilometri nu fac decat sa ne apropie, pentru momentul cand visul se va implini. Multumesc pentru tot ce-ai fost, esti si vei fi pentru mine. Te iubesc, pe veci .

Pentru tine, my best friend, my special, my precious.

2 Răspunsuri to “Multumesc .”

  1. Of… iti voi fi alaturi mereu, atata timp cand ma primesti in sufletul tau.

  2. untitleeed Says:

    Uai, deci o sa fim mereu impr !❤

Lasă un răspuns

