Zbantuiala.Sentimente.Vama Show

Duminica am fost la cel mai misto concert EVER in Braila . Pentru prima oara au concertat pe Faleza Dunarii, formatia mea preferata din Romania, Vama. A fost superb. Nu pot descrie in cuvinte atmosfera creata acolo, de catre fani, si de catre ei . In seara aia am fost alta, asta o pot confirma prietenele mele .. am trait fiecare vers, fiecare strofa, fiecare acord de chitara .. Au fost momente unice .

Mi-a placut enorm Hotel Cismigiu, a fost plin de sentimente, la fel cum si Dumnezeu nu apare la stiri, care banuiesc ca ne-a dat de gandit fiecaruia .. Pe sarma, o piesa foarte frumoasa, dar cea mai de suflet, pe care bineinteles ca nu o pot uita .. Epilog .

VAMA definitly rullz !!

Un răspuns to “Zbantuiala.Sentimente.Vama Show”

  1. Ador epilog :X

Lasă un răspuns

