nimic. cat nimic

Ii faceam sa creada ca nimic nu-mi pasa, dar totul ma durea . Ma afundam singura intr-un abis al singuratatii depline. Mi-e frica de singuratate mai mult decat orice si totusi eu am chemat-o . Scarsnetele mi-au surzit timpanul, iar discul nu se mai aude in surdina . M-am plictisit de povesti ticsite, imprastiate si amanetate de timp . Blocul nu mai clipeste si norii nu mai tremura. Zidul nu mai plange acum pentru iubiri trecute, nu-si mai izbeste palmele de cer.Ce rost are sa scriu despre poze pierdute-n vant, conturate pe un zid gros ? Nimic. Totul e fad . Totul e in van, si gandurile lor puerile ma fac sa nu ma mai incred in ei .

Si totusi .. mi-e dor .

Lasă un răspuns

