The other side of the stars part.2

Se apleca si gemu usor . Hartia era ingalbenita de timp si murdara in capetele de jos . A incercat sa dezlipeasca plicul, dar nu reusi, asa ca-l rupse cu brutalitate. Era scris minuscul. Pareau hieroglife . Nu intelegea nimic ; S-a indreptat catre vechea noptiera care mirosea a vechi. Si-a luat ochelarii si incepu sa descifreze .

Draga mama,
Visele mi s-au naruit . Acum 20 de ani cand am plecat credeam ca am luat o decizie buna, pentru mine, pentru viitorul meu . Ei bine, n-a fost asa . Stiam ca imi vrei binele, doar ca ambitia mea adolescentina m-a impiedicat sa-ti ascult sfaturile . Dar nu-mi pare rau. Acum te apreciez mai mult decat oricand .. Oricat de dureroase au fost cuvintele tale pentru mine din ultimele scrisori, stiu ca tii inca la mine . Mi-ai dovedit-o mereu . Tot ce vreau sa-ti spun e ca ai avut dreptate. Iarta-ma. Te iubesc .
Saul .

Ultimele randuri le citise cu lacrimi in ochi . Isi amintise ca acum 15 ani ii scrisese ca il reneaga. Ca nu mai vrea sa-l vada niciodata, ca nu mai vrea sa-i vada scrisul care ii zgaria retina . Scrisese cu durere dar amaraciune in suflet, pentru ca o deceptionase . Sau era ea prea frivola si nu-l lasa sa-si traiasca viata . Dupa mult timp fiul sau ii scrisese, avusese curajul, si .. ei ii parea atat de rau pentru ce facuse. Inima ei batea incet ; A luat un pumn de pastile urmat cu repeziciune de un pahar cu apa .
Nu mai scrisese de mult timp, ii iesise din obisnuinta, literele nu mai erau coreente, nu se intelegea nimic . Dar vroia sa-i scrie lui Saul . Cu straduinta incepu cu primele cuvinte :
” Draga Saul ,
Ti-am scris pentru ca .. ” – NU! NU Malek ! Nu asa se face ! Si arunca foaia dupa pat . Timp de 10 minute se stradui sa scrie ceva, dar sentimentele sale erau mototolite in foi de hartie . Amintiri fumate, tabacite intr-un pat de suferinta . Ii era greu … Si se rezuma la atat :
” Te iert ..
Mama . „

2 Răspunsuri to “The other side of the stars part.2”

  1. :X :X :X :X ai un talent…doar d-aia esti printzii mea :X

  2. ff tare:X…e mai bine sa spunem lucruri putzine, dar importante.

Lasă un răspuns

