Twilight ..

Toata lumea era intr-un timp ” addicted ” to Twilight . Deja se vorbea pe peste tot de seria asta, de film, cat de fain era; Desi ma enerveaza efectul de turma, mi-am downloadat si eu filmul . Am ramas uimita, pe bune ! E cel mai frumos film eveeer .. Are actiune, romantism, si multe multe altele . Apoi mi-am luat cartile, care sunt realmente mult mai bune decat filmul . Va recomand deci, cu mana pe inima seria Twilight, implicit filmul😀

Here the trailer :

Enjoy !

Lasă un răspuns

