Get in

Adorabila mea Kitty m-a pricopsit cu o leapsa foarte draguta dar extrem de lunga, asa ca here i go, poate totusi termin pana dimineata :))

73 de lucruri care NU îmi plac:
1 . Ipocrezia si ipocritii .
2 . Cocalarii si printesele,incalca limita bunului simt :))
3 . Frustratii care cred ca pot avea orice fata la picioarele lor .
4 . Sa ma trezesc in fiecare dimineata la 6:30, really sucks.
5 . Diriga cand e crizata, mai bine s-ar impusca naibii .
6 . Barfitorii. Damn it! Altceva mai bun n-aveti de facut ?
7 . Frisca, simpla in tort sau cu capsuni . E gretoasa .
8 . 70 % din colegii mei cretini. Abia astept liceul .
9 . Furnicile .. am fobie !
10. Manelele si manelarii .
11. Nestea Vitao .
12. Aglomeratia din autobuz/maxi-taxi .
13. Noroiul de pe strazi .
14. Sa tipe cineva la mine; Ok, inteleg si cu volumul mai mic nu-s animal
15. Sa am cosmaruri si sa nu le pot uita
16. Sa faca idiotii schimb de liste de messenger intre ei si sa-mi intre sute de request-uri .
17. Ah, si cand ii intreb cine sunt nu dau raspunsuri clare. ” un baiat” ok, m-am prins de asta, nu-s pe taramurile celelalte .
18 . Sa mi se blocheze calculatorul.
19. Aia de se cred superiori si-s defapt niste ratati
20. Cei ce se cred prieteni adevarati pana cand ai si tu nevoie de ei
21. Baietii idioti care vin cu replici tampite legate de nr de telefon
22. Singuratatea
23. Sa raman fara baterie la telefon cand mi-e lumea mai draga
24. Babele nebune
25. Oamenii frumosi pe dinafara
26. Profa de fizica cand se crizeaza sa ne strice mediile
27. Frustratii ce se cred emo
28. Pruncii la 11 ani care vorbesc fara inhibitii despre sex
29. Persoanele care judeca dupa aparente
30. Superficialii
31. Sa fiu trezita din somn
32. Profii care dau note mari dupa ochi frumosi sau daca faci meditatii la ei
33. Fetele ce vorbesc cu pestii si se cred interesante
34. Cei care se cred super tari doar pentru ca parintii au bani
35. Pitipoancele ce stau tot timpul cu buzele tuguiate
36. Persoanele care nu-s punctuale, implicit eu
37. Denaturatii ce-si lovesc/injura copiii
38. Denaturatele ce-si parasesc copiii
39. Sa fiu cautata pe site de invisible si apoi sa mi se mandreasca persoana respectiva ca stie ca-s pe mess
40. Pupincuristii
41. Tipii ce intra pe mess si-si arata .. „obiectul ” la webcam
42. Ceaiul fara zahar
43. Profa de tehnologie cand imi spune nesimtita doar pentru ca suflu
44. Amintirile alea seci, ce chinuie
45. Puful de plop
46. Strazile intunecate
47. Cersetorii care pretind ca vor bani pentru mancare si defapt isi cumpara bautura si tigari
48. Nespalatii
49. Nesimtitii care cred ca dau „maxime” prin niste jigniri absurde
50. Cei ce scriu „patinuar”
51. Sa mi se promita ceva si sa nu se tina de cuvant. Daca stii ca nu poti/vrei sau nu esti sigur, pentru ce mai promiti?
52. Oamenii cu prejudecati
53. Noile semafoare de pe Calarasi
54. Suparaciosii fara motive
55. Ca uneori distanta ma impiedica sa fac anumite lucruri
56. Persoanele cu nu stiu cate fete
57. Cand mi se umbla prin lucrurile personale . C`mon, pana unde duce nesimtirea?
58. Xeroxurile
59. Vremea schimbatoare din martie, aia cu Baba Dochia si cojoacele !
60. Invidiosii
61. Fetele care se imbraca si se machiaza numai cu roz si se cred interesante
62. Irationalii
63. Ploaia rece si urata de toamna/iarna mai nou .
64. Ora de biologie, sau mai bine zis anatomia. Yuck . Imi provoaca scarba .
65. Emoticonul ”😉 ” ceva mai stupid si ironic nici ca exista in lumea messengerului .
66. Cei care beau pana nu mai stiu de ei
67. Sa ma trezesc ca nu-mi sta bine parul, sunt pur si simplu obsedata
68. Discriminarea
69. Ziua de luni si duminica.
70. Tipii misogini
71. Sa fiu dezamagita de persoane la care tin
72. Pretextele aiurite
73. Sa fiu contrazisa, mai ales cand am dreptate😀

4 Răspunsuri to “Get in”

  1. Hehe bravoo :)) Evident cateva mi se potrivesc si mie.. si mai completam si eu lista mea, dar cum se cer doar 73, m`am oprit :))..
    hugs

  2. „32. Profii care dau note mari dupa ochi frumosi sau daca faci meditatii la ei.” – mda…:| la fel, sau cei care dau note mici nu le convii (doar am simtzit pe propria piele) mai ales k mediile conteaza la admitere. X( IT JUST SUCKS!

    „34. Cei care se cred super tari doar pentru ca parintii au bani” – mda…colega L.P X(

    „41. Tipii ce intra pe mess si-si arata .. “obiectul ” la webcam” – =)) hai k m- ai fakt sa rad =)) te- a markt pe viatza, nu? =)) si cand ma gandesc k mi s- a intamplat si mie ( q altcineva) si nu recunosteam ce parte a corpului este si eram kt pe ce sa o chem pe mama sau pe tata. pffiu…:-s…M- a dus kpu pan’ la urma.

    „65. Emoticonul ”😉 ” ceva mai stupid si ironic nici ca exista in lumea messengerului .” – asta- i preferatu meu. mai stii knd si pe mine ma enerva preferatu tau? :-)) adik: „:-j”.

  3. untitleeed Says:

    @ Kitty – eu deja pe la 50 si ceva ma blocasem, dar cand am ajuns la 73 mai aveam de zis, lol :))
    @ Claudia – da da, complet de acord cu tine :)) Si la 41 nu ma refer numai la Dan ! huggies

  4. xroxurile??? =)) lol

Lasă un răspuns

