Still …

De ceva timp am o stare aiurea. Poate e unul dintre singurele posturi pe care vreau sa le scriu normal . Pur si simplu fara ganduri frustrate, sentimente vidate tastate murdar . Nu stiu daca e depresie. Nu stiu cand sunt trista, fericita sau .. Las-o balta ! Tot ce stiu e ca parca nu mai simt nimic. Sunt indiferenta la tot, si nu mi-e bine. Mi-e dor de multe lucruri. Lucruri speciale ce ma faceau sa ma simt altfel. Mi-e dor de tine, mi-e dor de vara,de Vama, de mare*, de Grecia . Mi-e dor de zapada, aia pe care n-am mai vazut-o de atata timp.Sa mananc zapada si sa-mi inghete dintii. Mi-e dor sa alerg in necunoscut, sa dau cu capu’ si sa ma lovesc. Vreau sa renunt la ratiune, sa-mi asum cele mai mari riscuri fara nici un fel de responsabilitate. Vreau sa las in urma tot si sa o iau de la capat. As alerga in infinit fara teama de necunoscut, cu mult curaj si avand si as lua in brate fiecare persoana si le-as darui cate-un zambet.

Ma intreba cineva candva, demult ce-mi doresc . Ce-mi doresc ? Un sac cu fericire. Fericire deplina, sa ma faca sa fiu iarasi ce-am fost si sa ma trezesc cu ochii stralucind ca e o noua zi si cu un zambet tamp pana la urechi . Asta-mi doresc .

* O sa scriu in curand un post despre mare, mi-e prea dor de ea, un dor nebun ..

4 Răspunsuri to “Still …”

  1. dor de mare zici?:) de vama zici..?

    ma regasesc si mi plac la nebunie dorul tau de oameni, dragostea asta de viata, de asumare.. impulsul asta de a lua n brate..imi pari un copil cu tot suletul deschis. nice one;)

    • Hmm, dorul meu de oameni, locuri, amintiri si dragostea de viata sunt de obicei impulsul necesar sa trec mai departe peste chestiile urate . Life is beautiful, dreams are everywhere . hehe, merci mult *hug*.

  2. claudoblog Says:

    poate nu sunt in masura sa dau sfaturi despre cum sa privesti viata, poate sunt altii care stiu asta mai bine.pot doar sa-ti spun ce-am facut eu cand ma simteam prea mica pentru ce e in jurul meu.am inceput prin a zambi de fiecare data cand am vazut un lucru frumos, curat, neatins de rautatea lumii.apoi..mi-am repetat ca pentru fiecare problema e o solutie.si asa e ! bine,nu inseamna ca nu ai sa pierzi niciodata nimic,dar asa e in viata…ca sa primesti unele, trebuie sa renunti la altele,sau sa-ti fie luate,dar nu-i bai🙂 fii sigura ca viitorul o sa-ti aduca fericirea la care visezi, sau mai multa..poate nu in acelasi mod,paote nu curand, dar iti va aduce.trebuie doar sa te deschizi, sa inveti sa accepti ca ce a fost ieri e trecut.sa pastrezi ce e frumos si sa mergi mai departe asteptand sa vezi ce-ti rezerva viata.si nu uita..fericirea ti-o faci singura,n-o cauta altundeva🙂

    p.s. ti-am gasit blogul din greseala..si-mi face placere sa-l citesc🙂

  3. untitleeed Says:

    Claudia, multumesc frumos ! Si da .. fericirea ti-o rezervi singur, desi uneori destinul te mai fugareste asa, trebuie sa stii cum s-o creezi . Si .. zambete in fiecare zi ..

    *hugs*

Lasă un răspuns

