This Summer .. *

Lexie [ mai nou ] vrea vacanţă . M-am plictisit de zilele astea monotone, de aceiaşi rutină, de şcoală, de profesori, de tot. Deşi ştiu că după 15 iunie voi vrea înapoi . Sau poate doar anul trecut am vrut . Mi-e dor de vară, chiar de căldură aia insuportabilă . Vara asta am nişte planuri măreţe, care sper să mi se îndeplinească, chiar îmi doresc mult .

First – Vreau să merg la Baia Mare neapărat . Trebuie s-o văd pe Andreea, my best friend . Ne ştim de aproximativ 4 ani, cât de repede a trecut timpul .. Deşi multe lucruri ne separă, inclusiv sutele de kilometri, voi fi acolo, îţi promit . Ştii vorba aia, o prietenie trece şi prin foc . Abia asteept. Şi dacă tot voi fi în Ardeal mi-ar face mare plăcere să trec prin Oradea, Arad şi Sibiu. Dar asta rămâne la limită de speranţa😀.

Second – Marea . La mare cu siguranţă voi merge, să văd pe cineva special . Şi nu numai. Metaforic vorbind, am copilărit pe plajă, am făcut castele de nisip şi am alergat printre valuri. Mi-e dor de aerul înţepător al dimineţilor reci aşteptând răsăritul. Soarele ieşind din infinitatea de apa . Şi o voi vedea pe Pitic, nu e aşa cum pseudonimul îi zice, dar aşa ne alintăm noi; Vreau să alergăm amândouă de nebune pe malul mării şi să ne simţim super bine. Hehe, e sigur că ne vedem .

Deci vară asta fac tot ce-mi trece prin cap hahahaha ! xD

* Neobişnuit post în blogul meu cu gânduri acide neobservabile.

Mood [] : Odată cu vara îmi vine să beau, toată marea şi apoi să îi folosesc sarea lângă un shot de tequila, tare subţire lămâia până se tăie privirea, şi cad pe nisip, timpul nu înseamnă nimic. Am toată vara să mă ridic

2 Răspunsuri to “This Summer .. *”

  1. iuuui… si io vreau sa vii odataaa :X

  2. printziiiiii vacoooooooo si eu vreau sa te vad :(((((( vreau vreau vreau

Lasă un răspuns

