Spring feeling ..

Nu mai vreau să descopăr suflete goale în care predomina mirosul de frică . Nu mai vreau ochi desenaţi trist şi zâmbete înclinate în jos, nu mai vreau curcubee murdărite . Vreau fiinţe colorate în pasteluri, cu miros de flori parfumate şi nemuritoare . Vreau vise împlinite şi aer pur . Lumină conducătoare de pace.

Aburi diafani şi roşiatici mi se impregnează în piele .. Mă prefac în muză-sunt pictată în culori şi-n otrăvuri parfumate .

Mă întreb ce caut eu aici, prinsă în clipa asta în trupul asta atât de tânăr, cu chipul ăsta colorat în galben şi roz împins în faţa cuiva care se cheamă viaţă ..

PS : e tinuta in Draft de atata timp .. m-am gandit ca ar fi bine sa-i fac aparitia pe aici, desi acele „feeling-uri” nu-si fac aparitia chiar in acest moment .

3 Răspunsuri to “Spring feeling ..”

  1. nu esti singuracare tine lucruri destul de bune in Drafts;)

  2. feeling`uri peste alte feeling`uri ..
    nu ne mai satura D`zeu ;))

  3. iuui vacutsa..e super :X

Lasă un răspuns

