All love stories come to an end.

M-am saturat de toate posturile astea frustrate in care povestesc lumii despre tine. Nu ti-a fost niciodata de-ajuns ca ai incinerat un suflet otravit de vicii, si totusi nevinovat. Mereu bantui prin aceiasi camera cu pereti de suflet si-mi soptesti ca vrei s-o luam pe un alt drum, pe podul ala nestatornic din vest si sa fugim impreuna. Aberatii. Ti-e dor de mine de ma cauti ? Ti-ai amintit ca exist? Eu nu . Hai uite ce vreau sa-ti zic, ia-ti dracului toate visele si insamanteaza-le in alta inima, poate vor prinde radacini. Acum noapte buna, iubirea mea. Noapte buna, umbra mea .

5 Răspunsuri to “All love stories come to an end.”

  1. Si cum spuneam: sa nu te mai aud ca te subapreciezi in halul ala ca te jumulesc. Good choice cu filo:*:*. „Baby .. sunt aici ptr tine nu ptr altcineva. asculta-ma daca ai urechi. uita-te la mine daca ai ochi, saruta-ma daca ai buze”.
    uite ca si eu pot sa scot lucruri frumoase. hai amandoua la filo:x:x.

  2. Postarea asta am invatat-o cap-coada. Iubii, e geniala. E mai mult decat geniala. E genul asta de postare pe care o scrii cand esti frustrat si nu-ti mai convin toate chestiile dragute de pe aceasta planeta. Acum nu mai povestesti despre tine. „I feel you in every leaf of every tree”😡.
    I :heart: you and I :miss: you😡.
    Key words xD.

  3. claudia Says:

    imi place cand esti dura ;):D

  4. Bby, stiu ca esti la Oradea si ca nu poti sa vezi ce-am scris mai nou pe blog, dar trimite-mi un sms please. O sa-ti spun totul. Ma simt ca cel mai mare cur. You’ll see why.

Lasă un răspuns

