Minciuni

Mint, mint mult. Dimineata, la pranz si seara. . Mint cand spun ca ochii care nu se vad se uita,si ca distanta sterge lacrimi si pacate. Mint cand spun ca Universul e infinit, pentru ca acolo te gasesc pe tine. In praf, in stele, in luna, in mare … Mint cand spun ca visez la altceva, mereu esti tu.
Mint cand spun ca sunt colorata, cand zambesc, defapt sunt gri. Imi aduci inapoi pastelurile?
Mint cand spun ca patul nu e imens. E o greutate in care ma pierd usor. Mint cand spun ca nu ma doare cand intind o mana si cuprind un mare gol. E o tristete care imi strange ochii. Mint ca degetele nu se chircesc de dor. E ceva care le determina sa caute adevarul. Mint cand spun ca mana nu imi plange cand imbratiseaza trist un vis trecut. Ceva nu o lasa sa se impace cu resemnarea. Mint cand spun ca am acceptat. Inca nu …
Mint cand spun ca inca nu se rupe o lume si nu se naste o durere cand inteleg ca atat a fost sa fii in viata mea. Si mint cand spun ca un singur gand nu ma preface in mii de tandari pe care nu pot sa le adun. Nu mint cand spun ca doar mintind te mai gasesc in viata mea. Pana cand o sa mai ma mint? Am obosit. Oare cand o sa vina un alt adevar, adevarul meu?..

4 Răspunsuri to “Minciuni”

  1. bwaai mincinoasoo:*.
    ILY >:D:D<:*:*:X:X.

  2. super… imi place foarte mult cum ai scris. … cred ca fiecare dintre noi ne mintim mai des decat credem. Nu e usor sa acceptam pierderea cuiva… sa acceptam ca am fost parasiti… niciodata nu ne resemnam.. si speram in continuare… ca va urma ceva mai bun.

  3. o ador piticut… e asa adevarata

  4. Minți. Minți pentru că îți place. Minți pentru că ai impresia că asta te face să te simți mai bine. Minți pentru că niciodată nu ai fost îndeajuns de bun pentru ceilalți; minți și o faci cu plăcere, minți pentru că acest lucru îți aduce cea mai mare satisfacție. Ai mințit o viață întreagă și încă trăiești cu sentimentul în sânge. Și eu mint. Eu mint pentru tine și pentru visele noastre. O fac pentru că am nevoie de ele.

    De ce taci, Victor? Taci și minți. Mă întreb dacă ai să te schimbi vreodată. Ai să minți și atunci când faci dragoste cu mine? Privirea ta mă minte, nu e nevoie nici măcar de o vorbă. Am învățat să îți citesc ideile pe chip și apoi să știu că inima te doare. Te doare și minți.

    Mint. Mint când mi-e dor de tine, mă mint că mă iubești. Mă mint că mă dor păcatele și e grea povara ce-o port asupra-mi. Mă doare când te văd și mă mint că nu mă vezi. Mă mint că sentimentele-mi sunt invizibile și că mi-e greu când mă gândesc la chipul tău. Mă mint pentru tine și pentru chitara mea. Mă mint pentru muzică, muze, mă mint pentru pietre și oameni, mă mint pentru praf și ninsoare. Mă mint când e cald și duhoare și când tristețea mă doare. Mă doare că mint.

Lasă un răspuns

