Long time no see.

Sa ne invelim cu sentimentele in seara asta de mai. Sa ascultam bataile inimilor noastre si pulsul care a ajuns la 360 pe minut. Mi-e dor de mirosul pielii tale si de asternuturile noastre imbibate in dragoste. Ne-am refacut vietile ca o piramida care se darama de la capatai, cutremurile din noi ne au daramat iar sedativele si-au facut iarasi efectul. Pupilele tale dilatate de iubire imi trezesc amintiri, la fel ca sufletele noastre care se cauta, iubitule, in fiecare zi,ora,minut.. stim prea bine ca nu putem trai unul fara altul si ca aceasta clepsidra nenorocita numara secundele pana cand inimile noastre se vor uni si se vor completa pana cand nu vom mai tranti usa dupa noi. Mi-e dor de cafeaua de la ora 5 si de noptile in care declansam razboiul. Tu erai oxigenul, eu dioxidul de carbon, eu gheata, tu focul .. Suntem ca doi magneti carora li s-au stricat polii, cautam in alta parte dar nu gasim ceea ce ne face pe amandoi un intreg..Ne am iubit pana cand am istovit toate lacrimile pe care urma sa le bem mai apoi, iar acum dupa 534 de zile sufletul te striga si te roaga sa te intorci. Iti sunt viciu, iubitule. Viciu si muza ..ma vezi in toate femeile. Stii ca esti masochist, te rogi in fiecare zi sa-ti injectez noua doza de iubire pana cand n-o sa te mai tina venele.. ma rogi sa piara toate piedicile astea care nu te lasa sa vii la mine.

Lasă un răspuns

