Poate ca nu am oferit niciodata indeajuns de mult sa te fac sa ramai. Am calcat suflete in picioare, am imbratisat orgolii si te-am lasat fara oxigen in cele mai cumplite clipe.

Am ajuns la trista concluzie ca tin in brate niste vorbe si doar atat. Ma ascund dupa asternuturi, ploi de mai si eclipse de vara. Niciodata nu am putut sa fiu un intreg pentru tine, niciodata nu am putut sa-ti ofer si binele din mine, doar intunericul, si cu toate astea l-ai acceptat de fiecare data. Ai fost fericit cand ma lipeam de sufletul tau si te sarutam cu 100 ml de vodka in inima, care ajungea sa-mi amortizeze suflul. Mi-ai turnat vodka si m-ai iubit pentru ca nu se putea altfel. Realitatea ne batea in usi, in telefoane iar alarma de dimineata depasise demult cele 20 de minute de asteptare. Noi curatam cearsafurile de vise pentru ca era prea mult pentru o singura noapte. Nu am putut sa stau cu tine decat pana la primele raze ale soarelui..

Stii, noaptea a fost mereu pentru noi, iubitule, iar luna, stelele si cerul ne-au fost cei mai buni prieteni.

Se face 5:50. Trebuie sa plec. Inchide ferestrele sa nu se impregneze alt parfum de femeie in pernele tale.

Te astept diseara sa ne uitam la stele.Imagine

Lasă un răspuns

