You’re still the one for me.

De ce ai ramas inca acelasi care isi inclesta timid degetele intr-ale mele si plecam la drum lung? Vreau sa stiu de ce ai inca aceiasi pozitie a corpului ca atunci cand te aplecai sa ma saruti de „la revedere” pentru a 10 a oara? De ce imi creste pulsul la 8346738453 cand te vad, chiar si dupa 365 de zile banale?
De ce as vrea sa fiu eu cea pe care o mangai incet pe brat si-i dai parul dupa ureche? Ai invatat-o si pe ea sa-i placa obiceiul meu? I-ai spus aceleasi vorbe frumoase si mereu adevarate venite de la tine? Vreau sa fii fericit si sa mananci capsuni cu nutella si sa ne uitam la serialul tau preferat, zi de zi, pana cand o sa terminam cele patru sezoane care-ti plac atat de mult . Mi-e dor sa mergi cu mine cu liftul pentru ca mi-e frica sa ma blochez, iar daca sunt cu tine oricum putem ramane in lift pana la noapte. S-ar gasi cineva sa ne scoata iar in bratele tale m-as simti mereu acasa. Imi place sa vad privelistea de la balconul tau, de acolo, asta pare sa fie cel mai frumos oras din lume atunci cand soarele apune si ne da voie sa ne imbratisam pana cand inimile ne sar din piept.  As vrea sa bei din nou vin, sa scrii despre mine si sa dormi,sa ma visezi si sa-ti doresti sa ti numar alunitele de pe spate, in timp ce tu-mi amintesti cat de frumoasa eram prima oara cand ne-am intalnit,surprinzator,intr-o librarie. As fi stat toata noaptea cu tine sa ne uitam la stele.

Stii ca ti-am zis ca o sa faci infarct daca inima ta o sa bata in acelasi ritm in prezenta mea? Si o sa chem un doctor, iti spuneam printre zambete. Asa ma simt eu acum , dupa multe luni de zile fara tine, vreau sa chem doctorul sa-mi verifice pulsul cand te vad ..

Lasă un răspuns

